نکونام هم مانند استراماچونی از بازیکنان خوب بازی بگیرد، پیروز می گردد ، استقلال به خاطر مسائل مالی 2 جام از دست داد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید دارد تا پول نباشد نمی توان کار خاصی را برای بهتر کردن شرایط استقلال انجام داد و به همین علت شاید الان اوضاع آنطورکه انتظار می رفت، نیست.

نکونام هم مانند استراماچونی از بازیکنان خوب بازی بگیرد، پیروز می گردد ، استقلال به خاطر مسائل مالی 2 جام از دست داد

این پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به شرایط این روزهای استقلال تاکید نمود: وقتی پول نباشد، نمی گردد حرکتی کرد. حالا باید از جذب اسپانسر و راه های دیگر پول را به تیم تزریق کرد تا اسکلت استقلال حفظ گردد. در این بین تحمل مربیان و بازیکنان هم باید بالا باشد. چراکه همه می دانند این مسائل بوده و برای همین مسائل هم است که 2 جام را از دست دادیم. هفت ماه است بازیکنان حقوق نگرفته اند.

او اضافه نمود: متاسفانه باشگاه استقلال با وجود این قدمت و افتخارات، هنوز ساختار تعیین ندارد. هر مدیری هم که می آید، باید یک برنامه کوتاه مدت و یک برنامه بلند مدت داشته باشد. برنامه کوتاه مدت این است که اسپانسر و امکانات بیاورد تا تیم روندش را به خوبی طی کند. برنامه بلند هم اگر فرصت به مدیر می دهند که معمولا نمی دهند، باید تغییرات بنیادی ایجاد نموده و ساختار سازی کند.

بیانی خاطر نشان کرد: نگران شرایط استقلال هستم اما از بازیکنان و مربیان می خواهم در مورد گرفتن پولشان صبوری نمایند. به هرحال قانون هست و در نهایت پولشان را می گیرند. به خاطر طرفداران خوب تمرین نمایند تا در نهایت بتوانند با عملکردشان تماشاگران را خرسند نمایند. فوتبال ما بالا و پایین زیاد دارد. مهم این است که مربی چگونه از بازیکن بازی بگیرد.

وی افزود: اگر مربی بتواند از بازیکن خوب بازی بگیرد، مطمئن باشید مدعی قهرمانی خواهیم بود. همان کاری که استراماجونی کرد و خیلی خوب توانست از بازیکنانی مانند قائدی استفاده کند. خیلی زود روند تیم عالی پیش رفت. متاسفانه مدیریت در آن موقع کار را خراب کرد. الان هم نکونام از بازیکنان خوب بازی بگیرد، پیروز می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1402 بروزرسانی: 15 مرداد 1402 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 970

به "نکونام هم مانند استراماچونی از بازیکنان خوب بازی بگیرد، پیروز می گردد ، استقلال به خاطر مسائل مالی 2 جام از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام هم مانند استراماچونی از بازیکنان خوب بازی بگیرد، پیروز می گردد ، استقلال به خاطر مسائل مالی 2 جام از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید