تور هلند ارزان: کرونا پیانیست هلندی را خانه نشین کرد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، در پی حضور نیافتن نیکلاس فن پوکه پیانیست هلندی به دلیل ابتلا به کرونا ، کمیته بین الملل سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از موریتس ارنست، پیانیست شناخته شده آلمانی برای اجرای برنامه در این دوره از جشنواره دعوت کرد که با قبول این دعوت، رسیتال پیانو هنرمند آلمانی در همان زمان و مکان جایگزینِ برنامه لغو شده می گردد.

تور هلند ارزان: کرونا پیانیست هلندی را خانه نشین کرد

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

هنرمند پیانیست آلمانی در این برنامه از آهنگسازانی همانند بتهوون، برامس، هندل و دبوسی خواهد نواخت. بعلاوه به پاسداشت یاد نوازنده بزرگ ایرانی، امانوئل ملیک اصلانیان، قطعه پروانه از این هنرمند را در این برنامه اجرا خواهد نمود.

موریتس ارنست در سال 1986 در آلمان به دنیا آمد و از 4 سالگی نواختن پیانو را شروع کرد. وی ادامه تحصیل پیانو را در مدرسه موسیقی دیتمولر ادامه داد و در آن موسسه، موسیقی شناسی نیز خواند. ارنست، جوایز متعددی در مسابقات معتبر بین المللی کسب نموده است. در سال 2003، برای تکمیل آموزه هایش نزد فویچت واگنر رفت.

مورتس ارنست در سالهای گذشته در بسیاری از سالن های بزرگ و معتبر اروپا و آمریکا به اجرای برنامه پرداخته است. وی بعلاوه سابقه همکاری با ارکستر نیلپر را در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 688

به "تور هلند ارزان: کرونا پیانیست هلندی را خانه نشین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند ارزان: کرونا پیانیست هلندی را خانه نشین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید