فراوری ماهی در استان زنجان 30درصد کاهش یافت

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: فراوری ماهی در امسال با کاهش 30 درصدی به حدود 12 هزار تن رسیده است.

فراوری ماهی در استان زنجان 30درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاراناز زنجان، منصورحقی راد مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت:اگر بخواهیم مقدار دقیقی از کاهش فراوری ماهی در استان زنجان را اعلام کنیم، این مقدار 30 درصدی است.

او با اشاره به اینکه یکی دیگر از دلایل افزایش قیمت ماهی صادرات این محصول است اضافه نمود: علت کاهش 30 درصدی فراوری ماهی در استان زنجان خشکسالی و قطعی مکرر برق است.

حقی راد با اشاره به اینکه خشکسالی، هر سرمایه گذاری در حوزه پرورش آبزیان را با نگرانی و بی انگیزگی روبرو می نماید اضافه نمود: ترسی که از خشکسالی گریبان گیر پرورش دهندگان ماهی می گردد اجازه نمی دهد تا این افراد با آسودگی در این عرصه به فراوری بپردازند.

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه فراوری ماهی در استان زنجان طی سال گذشته به مقدار 18 هزار تن بود گفت: فراوری ماهی در امسال با کاهش 30 درصد به حدود 12 هزار تن رسیده است.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 526

به "فراوری ماهی در استان زنجان 30درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری ماهی در استان زنجان 30درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید