تور ترکیه: در کوش آداسی چه غذایی بخوریم؟!

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، از غذاهای کوش آداسی نمی توانید بگذرید

غذا های کوش آداسی، با طمع هایی به یاد ماندنی و خوشمزه تنوعی بسیار زیاد و مهم تر از همه قیمت هایی منطقی و حتی مقرون به صرفه می تواند با شما کاری کند که حتی اگر زیاد غذا نمی خورید، در این شهر پول زیادی را صرف خورد و خوراک کنید. علاوه بر شهر های دیگر ترکیه اگر مهمان کوش آداسی شدید، حتما به رستوران های قدیمی که قیمت های مناسبی دارند سر بزنید. شکم گردی از آن بخش های هیجان انگیز هر سفری است. غذاهای کوش آداسی بسیار نزدیک به ذائقه ما ایرانی هاست و با چشیدن آنها احتمالا یاد غذاهای خودمان می افتید. با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با معروفترین غذاهای کوش آداسی آشنا کنیم.

تور ترکیه: در کوش آداسی چه غذایی بخوریم؟!

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

صبحانه ترکی

خودتان را تصور کنید که صبح زیر آسمان شهر کوش آداسی از خواب بلند می شوید و یک میز صبحانه رنگین پش رویتان است. میزی که روی آن عسل، نان محلی، پنیر فتا، زیتون سیاه، سوسیس، تخم مرغ آب پز، گوجه فرنگی و استکانی کمر باریک از چای دبش…به چشم می خورد. این تعریف کوتاه از یک صبحانه ترکی برای شما کافیست تا سراغ امتحان آن بروید.

کباب ترکی

در جریان باشید که تعریف کباب های ترکی با چیزی به عنوان کباب ترکی در ایران مرسوم است، از لحاظ تنوع فرق دارد. کباب آدانا باب طبع ایرانی هاست؛ ترکیبی از کوبیده، جوجه، گوجه فرنگی و ادویه. دونر کباب هم همه می شناسیم، هم ساندویچش را امتحان کنید هم پرس این کباب لذیذ را نوش جان کنید. اگر خواستید سلیقه مردم شمال غرب ترکیه را تجربه کنید، کباب اسکندر سفارش دهید، این کباب از ورقه های نازک گوشت گوسفند است که بعد از کباب شدن با سس گوجه فراوان و ماست چکیده به همراه نان پیتا میل می گردد. کباب های ترکی جای بزرگی در فهرست غذاهای کوش آداسی و کلا ترکیه را دارند.

دلمه و پیتزا های کوش آداسی

لاماجون (پیده) را از دست ندهید. یکی از خوشمزه ترین غذاهای کوش آداسی، در ایران خودمان هم در بسیاری از رستوران های این غذا فروخته می گردد. تصور گوشت چرخ شده ریز، جعفری و فلفل روی نان پیتا درون تنور هر کسی را وسوسه می نماید. اگر خواستار غذای خانگی هستید، می توانید دلمه فلفل های رنگی، دلمه برگ مو و کوفته را در رستوران های محلی کوش آداسی نوش جان کنید.

غذا های مدیترانه ای کوش آداسی

قطعا برای تست کردن تمام خوراک های دریایی کوش آداسی وقت کم می آورید. خبرنگاران چند رستوران دارای غذاهای دریای با چاشنی یونانی و مدیترانه ای به شما معرفی می نماید:

رستوران آولو(Avlu): با منویی کامل، نزدیک اسکله و تماشای های شهر، با امکان مشاهده غذایی که سفارش دادید در مراحل پخت. در ضمن در این رستوران فقط ناهار و شام سرو می گردد.

رستوران فره(Ferah): اینجا بدون شک شب خاطره سازی را با یک وعده غذای دریایی و البته ساحل و تماشا چشم انداز غروب آفتاب، برایتان می سازد.

برای تجربه یک صبحانه لذیذ هم می توانید به کافه گوندول یا کافه روما (ایتالیایی) بروید و یک روز فوق العاده را آغاز کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 707

به "تور ترکیه: در کوش آداسی چه غذایی بخوریم؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: در کوش آداسی چه غذایی بخوریم؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید