دلار در محاصره اخبار مذاکرات ، سیگنال مهم عربستان و واکنش احتمالی دلار

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، به گزارش خبرنگاران، پس از اخبار متعدد از بهبود احتمالی روابط خارجی ایران، این بار اعلام شده وزیر خارجه سعودی گفته که ریاض در خصوص تهران با واشنگتن مصاحبه خواهد نمود.

دلار در محاصره اخبار مذاکرات ، سیگنال مهم عربستان و واکنش احتمالی دلار

طبق گزارش فارس، فیصل بن فرحان آل سعود، وزیر امور خارجه عربستان سعودی گفت که کشورش پرونده هسته ای ایران و چالشهای دیگر را با دولت جدید آمریکا آنالیز خواهد نمود.

شبکه سعودی العربیه به نقل از وزیر خارجه سعودی آدینه شب گزارش داد که او گفته است اظهارات مقامات دولت جو بایدن در خصوص ایران تأکیدی است بر اینکه او به دنبال تحقق امنیت در منطقه است.

پیش از این، روسای جمهور فرانسه و آمریکا نیز در مذاکرات خود به مساله ایران پرداخته بودند.

همچنین هفته گذشته سفیر آمریکا در عراق مدعی شد که واشنگتن در راستای حل اختلافات با ایران به وسیله دیپلماسی کوشش می نماید.

مهرداد عمادی، کارشناس روابط خارجی نیز درباره احتمال مذاکره ایران و آمریکا در مصاحبه با خبرنگاران گفته است: شما هیچ وقت یکباره به این مذاکرات بر نمی شد. پیش از بازگشت تماس هایی هست که به آن تماس ها، مصاحبههای آماده سازی می گویند.

همچنین هفته گذشته ایسنا به نقل از یو اس نیوز گزارش داد که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه جدید آمریکا روز چهارشنبه اشاره نموده دولت بایدن مشتاق است که ایران به پیروی از توافق هسته ای سال 2015 که ترامپ در سال 2018 از آن خارج شده بود، بازگردد.

آیا دلار به حجم انبوهی از اخبار سیاسی چند روز اخیر واکنش نشان خواهد داد؟

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 153

به "دلار در محاصره اخبار مذاکرات ، سیگنال مهم عربستان و واکنش احتمالی دلار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلار در محاصره اخبار مذاکرات ، سیگنال مهم عربستان و واکنش احتمالی دلار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید