فجرشهید سپاسی پشت تبلیغات محیطی عایدی

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی گفت باشگاه فجرشهید سپاسی و چند باشگاه دیگر لیگ فزونی از اجرای تبلیغات محیطی یکپارچه حمایت می نمایند.

فجرشهید سپاسی پشت تبلیغات محیطی عایدی

به گزارش سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، رسول فلاح در خصوص بحث هایی که در روزهای اخیر در خصوص تبلیغات محیطی مطرح شد، گفت: ابتدا از عزیزی خادم رئیس محترم فدراسیون فوتبال تشکر می کنم که تمرکزش بر روی ساماندهی شرایط فدراسیون فوتبال و حمایت از باشگاه ها هست و قطعا ایشان مسائل را براساس اولویت ساماندهی خواهند کرد. و بعلاوه تشکر از حیدر بهافرایند ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال ایران تشکر دارم که در این سازمان به همراه همکارانشان کوشش خوبی برای فوتبال باشگاهی کشور انجام می دهند. البته فجرشهید سپاسی این فصل به لیگ برتر صعود نموده اما در لیگ دسته اول هم با سازمان لیگ همکاری داشتیم. متاسفانه در روزهای اخیر طرح بعضی صحبت ها در خصوص تبلیغات محیطی بی انصافی بود و بعضی در پی گل آلود کردن آب بودند تا در آشفته بازاری که ایجاد می نمایند به سود خود کارها را پیش ببرند. در حالیکه فوتبال ایران آئین نامه و قوانین و مقررات خودش و مجامع فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را دارد و همه چیز باید با حساب و کتاب و براساس اصول و قانونمند باشد.

مدیرعامل باشگاه فجرشهید سپاسی توضیح داد: در جلسه ای که مدیران عامل باشگاه ها با روسای فدراسیون و سازمان لیگ داشتند هم گفتم که هر سازمانی باید یک رئیس داشته باشد و هر باشگاهی هم باید یک مدیرعامل داشته باشد و نباید اینگونه باشد که وقتی بنده به هر دلیلی در سازمان یا باشگاهم حضور نداشتم موضع گیری کنم و بخواهم قواعد و اصول را برهم بزنم. 80 درصد باشگاه های ما دولتی هستند و از بیت المال ارتزاق می نمایند. بنابراین باید به گونه ای عمل کنیم که سرپل صراط بتوانیم پاسخگو باشیم. در حال حاضر شاید فقط 3 تیم تراکتور تبریز، نساجی مازندران و پدیده مشهد به معنای واقعی خصوصی هستند و بقیه باشگاه ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم از بیت المال ارتزاق می نمایند بنابراین مدیران باشگاه ها باید در محیطی محبت آمیز و پشت درهای بسته بنشینند و مسائل را حل و فصل نمایند و هر مدیری هم که طرح و ایده بهتری برای درآمدزایی دارد باید براساس قوانین و مقررات به مجمع سازمان لیگ ارایه بدهد. کشاندن مسائل به سطح رسانه ها ناپسند است. باشگاه فجرشهید سپاسی و چند باشگاه دیگر لیگ رجحان از اجرای تبلیغات محیطی یکپارچه حمایت می نمایند و همه چیز باید براساس ضوابط و مصوبه ها و آئین نامه های معین شده پیش برود نه اینکه اگر فردی با وزیر ورزش ارتباط داشت بخواهد همه چیز را تحت تاثیر قرار بدهد.

فلاح با اشاره به شفافیت اقتصادی سازمان لیگ فوتبال ایران توضیح داد: سازمان لیگ بر مدار قانون حرکت می نماید و در زمینه مسایل اقتصادی هم بسیار شفاف است. همین چند روز پیش نماینده حقوقی و اقتصادی باشگاه در سازمان لیگ حاضر شد و تمامی گزارش های اقتصادی را دریافت کرد. حساب و کتاب سازمان لیگ تعیین و روشن است. باشگاه فجرشهید سپاسی به طور کامل از سازمان لیگ حمایت می نماید و خواستار ادامه فرایند تبلیغات محیطی براساس همین منوال هستیم. قطعا هیچ فرد و سازمانی بدون ایراد نیست اما ادامه این راستا قانونی به سود همه باشگاه ها به ویژه باشگاه های کوچکتر و رشد وپویایی فوتبال باشگاهی است. اینکه شرکت توسعه و تجهیز بیاید و بگوید تبلیغات باید به انها برسد هم عجیب است زیرا این شرکت از استادیوم ها و اماکن ورزشی اجاره می گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 614

به "فجرشهید سپاسی پشت تبلیغات محیطی عایدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فجرشهید سپاسی پشت تبلیغات محیطی عایدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید