فیاضی: دولت بعدی، دولتی عمومی است

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، یک نماینده سابق مجلس گفت که در دولت بعدی باید از ظرفیت تمامی کاندیداها و داوطلبین احراز صلاحیت نشده استفاده کرد.

فیاضی: دولت بعدی، دولتی عمومی است

عبدالواحد فیاضی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: ما در زمانه ای هستیم که شرایط طبیعی به لحاظ اقتصادی ومعیشتی نداریم. با توجه به آنچه که بر اثر مسائل اقتصادی بر سر کشور آمده است؛ هنوز سایه شوم تحریم ها در کنار مسائل داخلی و فشار خارجی بر دوش ملت سنگینی می کند.

وی یادآور شد: متاسفانه پیچیدگی هایی در کشور وجود دارد که به تعجیل نمی شود مسائل مردم را حل کرد.

این مسائل به سادگی حل نمی شود. مجموعه ضعف هایی وجود دارد که به گره های کور اقتصادی و بعضا مسائل اجتماعی و حتی امنیتی اضافه شده است. کشور در آستانه نوساناتی است که تنها دولتی قوی می تواند آن را بهبود بخشد .

این فعال سیاسی تاکید کرد: در چنین شرایطی همه گروه ها و جریان های سیاسی که کشور و انقلاب را دوست دارند و به آن احساس تعلق می کنند، باید برای تحقق آرمان هایش به کمک دولت منتخب بیاید.

وی افزود: مسائل امروز ایران با هم اندیشی و همکمک مرتفع می شود پس هم دولت منتخب باید از ظرفیت همه اقشار و گروه ها استفاده کند و هم جناح های سیاسی به کمک اش بیایند. دولت بعدی باید از ظرفیت های نامزدها یا داوطلبین احراز صلاحیت نشده هم استفاده کند. من به همبستگی ملی معتقد هستم.

فیاضی گفت: با پذیرش نقد و نظر مخالف از سوی دولت بعدی و همکمک همه سیاسیون با او می توان گفت دولت نو یک دولت عمومی است. در دولت عمومی باید همواره بر اندیشه های مردمی تاکید کرد. یکی از ویژگی های شاخص این دولت می تواند ساختار شکنی قواعد کهنه به نفع حضور جوانان و مردم در عرصه سیاست باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 414

به "فیاضی: دولت بعدی، دولتی عمومی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیاضی: دولت بعدی، دولتی عمومی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید