مجتمع آموزشی 51 کلاسه علامه طباطبایی تا دهه فجر تکمیل می گردد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور که به همراه حمید پوراصغری معاون سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مسئولین از پروژه علامه طباطبایی تهران بازدید می کرد، گفت که با تزریق اعتبارات فرایند پیشرفت پروژه به خوبی پیش رفته است و به زودی شاهد بهره برداری از این مجتمع عظیم آموزشی خواهیم بود.

مجتمع آموزشی 51 کلاسه علامه طباطبایی تا دهه فجر تکمیل می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر به همراه حمید پور اصغری معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه، علی اصغر فانی وزیراسبق آموزش وپرورش، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس تهران و عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران و با حضور جمعی از مسئولین و تعدادی از فارغ التحصیلان مدرسه سابق، از پروژه مجتمع آموزشی علامه طباطبایی در منطقه 10 تهران بازدید کردند.

مهراله رخشانی مهر با تشکر از حمایت های سازمان برنامه و بودجه در خصوص تخصیص اعتبارات نوسازی مدارس کشور گفت: این پروژه عظیم در سال 89 کلید خورد و پس از مدتی با 15 درصد پیشرفت رها شد تا اینکه مجددا از سال97 عملیات اجرای آن با جدیت در دستورکار نهاده شد و علی رغم مشکلاتی که در طول ساخت پروژه به وجود آمد پیشرفت کار خوبی را درماه های اخیر شاهد هستیم و مراحل سرانجامی ساخت را طی می نماید.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر ساخت مجتمع های آموزشی و حرکت به سمت آموزش و پرورش تمام ساحتی براساس سند تحول بنیادین گفت: بر همین اساس 24 پروژه مشابه دیگر را در سراسر کشور در حال ساخت داریم که امیدواریم تا سرانجام سال به بهره برداری برسند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ساخت مجتمع های آموزشی می تواند زمینه ساز گامی مهم در تحول نظام آموزشی باشد به کیفیت بخشی در فضا و معماری ساخت پروژه های عظیم آموزشی اشاره نمود و گفت: در پروژه علامه طباطبایی که با بهره گیری از آخرین فناوری های سازه ای و طراحی مراکز آموزشی ساخته شده است پیش بینی های لازم در خصوص تجهیز و تعبیه امکانات روز آموزشی اجرا شده است.

رخشانی مهر ابراز امیدواری کرد این پروژه تا پیش از دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد و تحویل آموزش و پرورش گردد.

لازم به ذکر است این پروژه عظیم مشتمل بر سه واحد آموزشی و 51 کلاس درس است که با 12 هزار مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت 5700 مترمربع مراحل سرانجامی ساخت را طی می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 44

به "مجتمع آموزشی 51 کلاسه علامه طباطبایی تا دهه فجر تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع آموزشی 51 کلاسه علامه طباطبایی تا دهه فجر تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید