55 راه روستایی مسدود شده استان قزوین بازگشایی شد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، خبرنگاران/قزوین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از برفروبی و بازگشایی 55 راه روستایی این استان که در پی بارش برف و کولاک مسدود شده بود خبر داد.

55 راه روستایی مسدود شده استان قزوین بازگشایی شد

جواد حق لطفی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی بارش برف و کولاک در روزهای پنجشنبه و جمعه، 98 محور روستایی در استان قزوین مسدود شدند که با تلاش و همت بی وقفه راهداران، این آمار تا ساعت 19 امروز جمعه به 43 راه روستایی کاهش یافته است.

وی اضافه نمود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تا فردا شنبه فعالیت خود را برای بازگشایی کامل محورهای روستایی انجام خواهد داد.

حق لطفی ادامه داد: در پی بارش برف در شبانه روز گذشته 680 تن ماسه و نمک برای برف روبی راه های پوشیده از برف در این استان مصرف شد.

وی گفت: طی بارش برف در محورهای استان قزوین 120 راهدار به همراه 70 دستگاه ماشین آلات در قالب 10 تیم به ارائه خدمات راهداری پرداختند.

حق لطفی با تأکید بر خودداری از سفر در ایام بارش برف از مردم خواست پیش از سفرهای ضروری نیز از طریق تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای آخرین شرایط آب و هوا و ترافیک جاده ها را دریافت کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین همچنین با توجه به لغزنده بودن جاده ها، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی در رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ را از دیگر موارد مهم بیان نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 594

به "55 راه روستایی مسدود شده استان قزوین بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "55 راه روستایی مسدود شده استان قزوین بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید