وزارت علوم به جای حذف دانشگاه فرهنگیان جوابگوی عملکرد خود در ایجاد اشتغال برای جوانان باشد

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر گفت: انتظار می رود که آقای غلامی به جای نوشتن نامه ای به ظاهر دلسوزانه برای ایجاد اشتغال جوانان، از اقدامات خودشان در این زمینه بیشتر صحبت نمایند.

وزارت علوم به جای حذف دانشگاه فرهنگیان جوابگوی عملکرد خود در ایجاد اشتغال برای جوانان باشد

مریم سامانلو، معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری دانشگاه فرهنگیان همدان پردیس شهید باهنر در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در عرصه تعلیم و تربیت جنگی برپاست و دانشگاه فرهنگیان در این جنگ نقشی استراتژیک دارد. همچنین در مسئله تمدن نوین اسلامی اهمیت این دانشگاه به وضوح تعیین است.

سامانلو اضافه نمود: با وجود این بدیهیات وزیر علوم در اقدامی غیرکارشناسانه نامه ای به رهبر انقلاب نوشتند و در آن خواهان حذف دوره 4 ساله دانشگاه فرهنگیان شدند.

معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری دانشگاه فرهنگیان همدان ادامه داد: به نظر میرسد آقایان آموزش و پرورش را با بنگاه کاریابی اشتباه گرفته اند و از اهمیت پیامبرگونه معلمی مطلع نیستند؛ یا اینکه مطلعند و اهداف دیگری دارند. انتظار می رود به جای نوشتن نامه ای به ظاهر دلسوزانه برای ایجاد اشتغال جوانان، از اقدامات خودشان در این زمینه بیشتر صحبت نمایند که چرا با حمایت از شرکت های دانش بنیان زمینه کارآفرینی را فراهم نکردند که حالا دیواری کوتاه تر از آموزش و پرورش پیدا ننمایند؟

وی تاکید نمود: نگاه مصرفی و هزینه ای به آموزش و پرورش چیزی جز شرایط کنونی به بار نمی آورد. تا کی باید متذکر شویم هر هزینه ای در اینجا سرمایه گذاری است نه سرمایه سوزی؟

سامانلو در سرانجام گفت: نکته آخر اینکه ما سیاست های دولت بی تدبیر برای نابودی دانشگاه فرهنگیان را فقط به این نامه ناچیز تقلیل نمی دهیم چرا که آقایان مدت هاست زخم بر پیکره آموزش و پرورش میزنند، اما بدانند که وارد خط قرمز ما شدن عواقب سنگینی در پی دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 32

به "وزارت علوم به جای حذف دانشگاه فرهنگیان جوابگوی عملکرد خود در ایجاد اشتغال برای جوانان باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت علوم به جای حذف دانشگاه فرهنگیان جوابگوی عملکرد خود در ایجاد اشتغال برای جوانان باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید