وزیر علوم: فعلا برنامه ای برای تغییر روسای دانشگاه ها نداریم

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: از بدو ورود ما به وزارت علوم برای انتخاب روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری احتیاج بود که کمیته انتصابات داشته باشیم به همین منظور کمیته 9 نفره ای که دو نفر از اعضای آن از وزرای سابق علوم و از افراد بسیار باتجربه و دانشمندان کشور هستند تشکیل شد و در آن افراد صاحب نام و توانمند برای انتخاب به عنوان رئیس دانشگاه را آنالیز می نمایند و پس از اولویت بندی افراد به بنده معرفی می شوند.

وزیر علوم: فعلا برنامه ای برای تغییر روسای دانشگاه ها نداریم

به گزارش تسنیم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطر نشان کرد: من بر اساس اطلاعاتی که از کمیته انتصابات و بعلاوه سایر حوزه ها دریافت می کنم گزینه اصلح را به عنوان رئیس دانشگاه، پژوهشگاه و یا پارک علم و فناوری انتخاب میکنم.

زلفی گل از ارزیابی شرایط روسای دانشگاه ها به وسیله وزارت علوم اطلاع داد و گفت: روسای دانشگاه ها و سایر مراکز به مرور و سالیانه به وسیله کمیته انتصابات و دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم مورد ارزیابی قرار می گیرند و اگر لازم باشد روسای دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری را تغییر می دهیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید نمود: فعلا برنامه ای برای تغییر روسای دانشگاه ها نداریم و افراد خاصی مد نظر تغییر نیست و سعی می کنیم با همین روسای فعلی مسیر خود را پیش ببریم. اگر چه درمواردی بعضی روسای دانشگاه ها در میانه کار مسائل جسمی پیدا می نمایند و ما بالاجبار باید جایگزینی برای آن ها معین کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 986

به "وزیر علوم: فعلا برنامه ای برای تغییر روسای دانشگاه ها نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر علوم: فعلا برنامه ای برای تغییر روسای دانشگاه ها نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید