تور روسیه ارزان: پوتین: روسیه و چین مخالف تحریم نمایشی المپیک هستند

به گزارش سرمایه گذاری ایکیوسی، رئیس جمهور روسیه نه تنها از موضوع تحریم نمایشی المپیک پکن حمایت نکرد بلکه از ملاقات با همتای چینی خود در جریان این بازی ها اطلاع داد.

تور روسیه ارزان: پوتین: روسیه و چین مخالف تحریم نمایشی المپیک هستند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در آستانه شروع بازی های المپیک پکن موضوع تحریم دیپلماتیک این رویداد ورزشی از سوی آمریکا و تعدادی از متحدانش مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. هرچند بعضی کشورهای معدود مانند بریتانیا، کانادا، استرالیا و تعداد دیگر از کشورهای حاضر در ائتلاف ضد چین آمریکا اقدام به تحریم دیپلماتیک و نمادین این بازی ها نموده اند اما به نظر این ابتکار واشنگتن چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در جریان یک سخنرانی پیش از اعزام ورزشکاران این کشور به بازی های المپیک زمستانی پکن گفت که روسیه و چین با سیاسی کردن ورزش و تحریم نمایشی مخالف است.

آمریکا و تعدادی از متحدانش اعلام نموده اند که سیاستمداران این کشور و نمایندگان سیاسی خود را به این بازی ها اعزام نخواهند کرد و بدین ترتیب المپیک پکن را تحریم دیپلماتیک خواهد نمود.

برخلاف دولتمردان آمریکایی پوتین قصد حضور در المپیک و دیدار با شی جین پینگ، رئیس جمهور چین را دارد.

پوتین دراین باره گفت: به نظرم هدف اصلی این رقابت ها جذب هر تعداد شهروند ممکن به ورزش و تقویت دوستی میان مردم باشد. چنین روینمودهایی به وسیله برگزار کنندگان بازی های پیش رو به اشتراک گذاشته شده است.

وی ادامه داد: ما در کنار یکدیگر با سیاسی سازی ورزش و تحریم نمایشی (المپیک پکن) مخالفیم. ما از ارزش های سنتی و قدیمی المپیک، مهمتر از همه برابری و انصاف حمایت می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: s-iqc.ir شناسه مطلب: 741

به "تور روسیه ارزان: پوتین: روسیه و چین مخالف تحریم نمایشی المپیک هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: پوتین: روسیه و چین مخالف تحریم نمایشی المپیک هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید